2014. dec 07.

"Trailer"

írta: Angyali Lecke
"Trailer"

Angyali lecke

A Trailerért Kingának, vagyis "szerecsendionak" lehetek hálás, hiszen annyi kritériumot szabtam a készítés közben, hogy már azt hittem, hogy megunja az egészet. Jobbnál jobb ötleteit vetettem el, így rengeteg ideje, munkája van ebben a videóban. Köszönöm neki a kitartást, a türelmet is a videó mellett! :D 

A trailer hosszú tanakodás után a Beavatott című filmből lett elkészítve, de sem a szereplőimnek, sem a történetemnek nincs köze a filmhez. Sokáig féltem arcot adni a szereplőimnek, hiszen ez csak az én képzeletemben létezik, kizártnak is tartottam, hogy valaha is ez megtörténik, de most mégis átléptem ezt a határomat.  Aki máshogyan képzelte képzelte el a szereplőimet ne legyen összezavarodva, mert én is! :D  Trailert viszont szerettem volna, ami egy percben kiemeli, összefoglalja a történetemet, és úgy gondolom nem kell megbánnom ezt a döntésemet. 

Szólj hozzá

trailer Szabó Ajándék Josh Prix Hebet angyali lecke kisvideó