2013. júl 01.

30. Útinapló 2013. június 30. vasárnap

írta: Angyali Lecke
30. Útinapló 2013. június 30. vasárnap

Megcsalás

Megcsalás

Hajnalban keltem fel izgalmamban, még a nap is alig volt fenn. Egy darabig forgolódtam, de aztán magamra kényszerítettem még egy kis alvást, működik a „mindjárt fel kell kelni” stratégia, ami azt jelenti, hogy képzeld azt, hogy menned kell valahova, máris bekapcsol a természetes „szundi” funkció. Már reggelit is ettem, ráadásul közben már nem kellett minden falat után a maszk. Persze utána megkönnyebbülés volt újra a maszkban lenni, és a tiszta oxigént magamba szívni, de büszke voltam magamra, hogy már ennyit fejlődtem, ilyen rövid idő alatt.

                Ebédnél már sűrű, gazdag levest ettem, és csak lassan falatonként jól megrágva tudtam megenni. A torkom még mindig görcsösen szorított, és még mindig minden falatnak olyan íze volt, mintha nagyon durván elégették volna egy kemencében. Legalább mindennek füstös, hazai íze van… na, jó! Ez még nem vicces! Majd talán, ha nem fáj ennyire!

                Ebéd után sem jött meg, és próbáltam nyugtatni magam, hogy biztos csak valami fontos dolga van, és amint tud repül majd hozzám. Bekapcsoltam a gépemet, és böngészgetni kezdtem rajta. Aztán már majdnem letettem a gépet, amikor egy oldalon exkluzív fotókról írtak, és az ő nevét említették. Rákattintottam! Hát majdnem leestem az ágyról döbbenetemben. A tegnap esti partyn… partyn? Milyen partin? Hiszen forgatás után haza kellett volna jönnie hozzám, nem partikon illegetni magát… Főleg nem ezt! A képeken azzal a fiatal, akivel „sosem akartam tőle semmit, a kapcsolatunk csak üzleti fogás”, most úgy nyalogatják egymást ezeket a képeket, hogy belepiroluk. Ráadásul, amiért a fotó exkluzív… attól hányok! A képen egy jakuzziban ülnek, felső egyiken sincs, és Josh a mellbimbóját nyalogatja, miközben a lány az ölében ül. Hát köszi…nyílván mindenki azt gondolta, hogy szexelnek…ráadásul egy partin…Sokáig néztem a képet, de nem lehetett félre értelmezni. A mellét tömködi a szájába. Undorító! Ez üzleti fogás lenne, hogy mindkettőjükből magamutogató szexmániást csinál? Ez inkább két egymáshoz vonzódó ember, sok pia utáni egymásnak esését ábrázolja. És ha az is igaz, amit feltételeznek, hogy a víz alatt történt…Szinte biztos, hogy szexeltek! Ráadásul a csaj nem szégyenlős, és egy partin is lehet vele csinálni. Nincs gond a melleivel sem, és ... furcsa gondolat, de lehet, hogy még hátulról is engedi neki. Szóval ez a csaj sokkal jobb, mint én. Mindenben jobb, mint én. Sokkal vonzóbb, és nyitottabb. Ez való Joshnak!

                Ez nem lehet igaz! Miért kell mindig mindennek elromlania! Már kezdtem egy kicsit kilábalni a folyton mindent elveszítek szerepből, és kicsit nem a sebeimet nyalogattam folyton, erre tessék. Miért nem raktam le a gépet előbb. Miért kattintottam rá a feliratra, amikor még boldog tudatlanságban éltem. Most még velem csináljon ilyeneket! Jó, mondjuk a mellharapdálást, azt csinálhatja mással, mert azt nem szeretem, de a dugás egy jakuzziban jól hangzik! Túl jól!

                Nem szabad elfelejtenem, hogy nem a tulajdonom. Ezerszer átrágtuk, hogy augusztusban elválnak útjaink, és mind a ketten éljük tovább a kis világunkat. Nem sajátíthatom ki! Őt nők milliói akarják megkapni, akár csak egy éjszakára is. Hát én is belenyalnék a mézes bödönbe, de folyton ott lenne a kísértés. Nagyon szép lány…túl szép, nem lehet nem megdugni, főleg ha ő is akarja. És a csajról lerí, hogy mennyire benedvesedik Josh közelében. Ezért nem haragudhatok rá! Még én is megdugnám, ha pasi lennék, de megnyugtató, hogy egyezik az ízlésünk. Mondjuk, én magamnak annyira nem jövök be, szóval nem értem, miért kellek neki, de ennyi véleménykülönbség belefér.

                Már elhatároztam, hogy hogyan fogok viselkedni, amikor meglátom, és csak vártam, mikor adhatom elő a nagy műsört, rájöttem, hogy az a viselkedés nem túl jó, ezért váltottam. Mikor már azt is kidolgoztam, és számtalanszor lejátszottam, rájöttem, hogy tudom én ezt jobban is csinálni. Utána még 4 alkalommal gondoltam úgy, hogy ez lesz a tökéletes maszk, amit felveszek az üggyel kapcsolatban, de mindet elvetettem. Nem tudok rá haragudni ezért. Semmiért. Magányos vagyok, szükségem van rá. Aztán este 11 kor már megint csak a gondolat maradt, hogy nem jött! Megint nem jött! Talán nem is fog jönni soha! Pedig annyira érzem, hogy ő nem olyan, mint Veszprém. Vagy megint túl vak vagyok? Érzem, hogy bennünk több van. Idealistának, vaknak, ostobának lehet nevezni, de azt ne mondja nekem senki, hogy hasonló helyzetben még sosem volt. A megbocsátás, olyan nehéz, de ha megteszi az ember olyan semmiségnek tűnik. Az én lelkemben béke van, és szeretet. Bakker... olyan lettem, mint a Kozsó! Atyám. :S

Rossz szokásomhoz híven, megint találtam egy dalt, ami kifejezi mit érzek: Tompos Kánya, magányos csónak...igen valami Amerika....igen, elég ironikus.Tudom...  .https://www.youtube.com/watch?v=tyes1pJprWU

"Semmi ágán, egyedül némán,
Lent a föld fent az ég,
Menni kéne,
Mozdulni végre,
De visszatart valami még.

Magányos csónak a tengeren,
Túl fog élni ezer vihart,
Mert egyre hívja a végtelen,
De messze még a túlsó part.

Hosszú az út,
Az éjen át,
Talán a Hold vezet tovább,
Repít hozzád.

Magányos csónak a tengeren, 
A szél sodorja, de megy tovább
Az út végén, majd megpihen,
Hívogat egy új világ." 

                Megígérte, hogy eljön a hétvégén, és vége a vasárnapnak is! Megszegte az ígéretét! És bármilyen furcsán hangzik ez sokkal jobban érdekel, mint bármi más. Nem érdekel kivel volt, és mit csinált, de ez… ez nagyon fáj! 

Szólj hozzá

amerika utazás megcsalás június útinapló megbocsátás becsapás lelki béke keserűség Szabó Ajándék Josh Prix Hebet angyali lecke